Originální reklamní diáře za minimální náklady

1889

Bez kalendáře se neobejde mnoho z nás, to je naprosto jasné. I když máte třeba kalendář v mobilním telefonu, není nad klasický papírový diář. Navíc, když jde o designový kousek, není vůbec co řešit. Diáře jsou ale nevyhledávanější jako propagace. Reklamní diáře jsou velmi žádané a pro vás výbornou reklamou. Musí ale být funkční. Právě proto nás zaujala nabídka nakladatelství Helma 365, které se specializuje na výrobu kalendářů a diářů.

Neváhejte a zadejte poptávku potištění diáře logem. Další možností je také speciální potažení přítisky a ražby loga. Samozřejmostí jsou také reklamní předměty jako výrobky na klíč. Set propisek, diářů, hrnků a dalších propagačních materiálů je navíc velmi vhodný dárek pro významné klienty, dodavatele nebo odběratele. Není nad to, když váš partner vytáhne diář nebo třeba klasický psací blok s vaším logem.

Co na srdci, to na obálce

Už jste slyšeli o této akci zmiňovaného nakladatelství? Jde o jednu z možností, jak získat funkční originální diáře, bloky a záznamníky za minimální náklady. Díky inovativním technologiím lze obal diářů a dalších propagačních materiálů pojmout jako celoplošně potištěnou propagaci. Už si tedy dávno nemusíte vystačit s běžně dostupnými diáři, na kterých je vytištěno logo vaší firmy. Nezapomeňte se tedy na celoplošný tisk díky lamino materiálu optat i vy. Více informací najdete v sekci lamino diáře.

Kdy řešit diáře 2016?

Asi jste si všimli, že v supermarketech už pomalu, ale jistě seženete také vánoční zboží, ozdoby, balicí papíry a podobně. Nyní je také ta správná doba pro návrh a výrobu diářů pro nadcházející rok. Když budete diáře rozdávat v lednu je totiž velmi vysoká pravděpodobnost, že všichni obdarovaní už diář budou mít pořízený ať od konkurence, nebo koupený. Už v listopadu je totiž potřeba zapisovat důležité události na leden 2016, tak neváhejte a nepropásněte svou šanci.